שיטות להפחתת שיעור התמותה של גברים, נא ליידע אותך

Apr 18, 2024

1. אכילת יותר סטייק: מפחיתה את הסכנה ב-29%

בשר בקר עשיר בסלניום וויטמין B. הראשון יכול לעמוד בלחץ, בעוד שהאחרון יכול לחסל את ההומוציסטאין בדם - הגורם הפוגע בדופן הפנימית של העורקים. 50% מהשומן בסטייק הם חומצות שומן בלתי רוויות חד-שרשרת שמועילות ללב. אז למה שלא תאכלו כאוות נפשכם?

2. שמרו היטב על הכבד שלכם. Cistanche deserticola עוזר לך להתפכח: מפחית את הסכנה ב-85%

אם אתה שותה בערך ליטר וחצי של בירה כל יום במשך עשר שנים, אז בטח יש לך כבד שנשחת ממחלה. קיץ של שתייה מוגזמת לוקח 12 חודשים עד שהכבד שלך מתאושש מעצמו.

לרפואה הסינית המסורתית Cistanche deserticola יש השפעה מגנה טובה על הכבד תוך האצת חילוף החומרים של האלכוהול בכבד ועוזרת לכבד בניקוי רעלים ובניקוי רעלים.

Total glycosides of Cistanche deserticola can inhibit liver cancer cells at the early stage of liver cancer

סך הגליקוזידים של Cistanche deserticola יכול לעכב תאי סרטן כבד בשלב מוקדם של סרטן הכבד

3. הימנעות מסרטן ריאות והפיכה לברזילאי: מפחית את הסיכון ב-48%

זה מתייחס לאגוזים שלהם. אגוזים עשירים בסלניום, שהוא אויב הסרטן. אז כמה צריך כדי שיהיה לך גיבור על כמו ריאה? יש צורך רק בשלושה כדורים ביום.

4. אסור לעשן: הסכנה מופחתת ב-200%

לנשימה שלך יש ריח כל כך רע שאפילו הכלב נגעל ומתחמק; הכימיקלים העיקריים בסיגריות יכולים להחמיר את התסכול שלך. חוקרים אמריקאים ערכו סקר וניתוח של 300,000 אנשי צבא ומצאו שלמי שמעשן 20 סיגריות או יותר ביום יש שיעור התאבדות פי שניים מאלה שלא מעשנים לעולם, ו-80% מסרטן הריאות נגרם מעישון.

effects of cistanche-improve kidney function (11)

השפעות של cistanche-לשפר את תפקוד הכליות

5. שתיית יין אדום: מפחיתה את הסכנה ב-50%

שתיית ארבע עד שמונה כוסות יין אדום בשבוע יכולה להפחית בחצי את הסיכון לסרטן הערמונית. האפידרמיס של ענבים אדומים עשיר ברזברטרול, שיכול לעכב התפתחות של תאים סרטניים.

6. חשיפה לאור השמש: הסכנה פוחתת ב-50%

השרייה בשמש במשך 15 דקות ביום יכולה להפחית את הסיכוי לחלות בחצי. שמש יכולה לעזור לעור לייצר ויטמין D, שיכול לסנתז חומרים המעכבים מחלות בזרם הדם. כמובן, אל תשכחו למרוח קרם הגנה בעת שיזוף.

7. אכילת יותר נבטי שעועית: מפחיתה את הסכנה ב-24%

על פי מחקרים בארצות הברית, לנבטי שעועית יש השפעה קסומה על אנטי סרטן מכיוון שהם מכילים כמות גדולה של גלוקוזינולטים מהצומח, שיכולים למנוע מעשן ומזהמים אחרים באוויר לגרום לסרטן ריאות. אפשר להוסיף נבטי שעועית לסלט או לאכול אותם ישירות עם כריך.


8. נקו את הכליות, חממו והזינו את יאנג הכליות: מפחית את הסכנה ב-80%


cistanche-kidney disease-6(54)

השפעות של Cistanche-שיפור תפקוד הכליות

על פי מחקר של המרכז לחקר הכליות בבריטניה, אם תשתה לפחות שני ליטר מים בכל יום, הסיכוי שלך לפתח מחלת כליות יפחת ב-80%. מחקרים פרמקולוגיים מודרניים הראו ש-Cistanche deserticola עשיר בתרכובות פניל-אתנולמין, המתאפיינות בגליקוזידים מפיסטיל ו-quercetin ויכולות להגביר את קצב ההתפשטות של תאי כליה אנושיים פי 8-10. זהו מוצר מפורסם לחימום וחיטוב יאנג הכליות אצל גברים.


Cistanche deserticola efficacy-Tonifying kidney (6)

השפעות של Cistanche-שיפור תפקוד הכליות

לחץ כאן לצפייה במוצרים של Cistanche למחלות כליה

【בקש עוד】 דוא"ל:cindy.xue@wecistanche.com / Whats App: 0086 18599088692 / Wechat: 18599088692

מחקרים ניסיוניים הראו שתמצית Cistanche deserticola יכולה להגן על תאי צינורי הכליה, למנוע נגעים בין-סטיציאליים בכליות, להאט את קצב אי ספיקת הכליות ולמנוע ביעילות זיהומים חיידקיים משניים בחולים עם אי ספיקת כליות כרונית. יש לו השפעות טיפוליות הן על מחלת כליות כרונית והן על מחלת כליות חריפה.


003

השפעות של Cistanche-שיפור תפקוד הכליות

9. הרזיה: הסכנה מופחתת ב-40%

לפי סקר של איגוד הביטוח לבטיחות בדרכים, ככל שמבנה הגוף שלך שמן יותר, כך אתה קרוב יותר להגה, והסיכון שלך לפציעה גבוה יותר. איבוד עודף בשר על הגוף שלך: על כל ירידה של שתי נקודות במדד מסת הגוף (BMI), הסיכוי שלך להימנע ממוות עולה בשליש. ה-BMI האידיאלי הוא סביב 20.

10. טיולים: הסכנה פחתה ב-28%

על פי מחקר של המרכז האמריקני לתזונה אנושית, עיסוק בפעילות גופנית אירובית במשך פרק זמן מסוים בכל יום, במיוחד ריצה קלה, יכול למנוע מהמזון להישאר זמן רב מדי בגוף. ככל שמשך השיטוט במעי הגס לארוחת צהריים קצר יותר, כך קטן הסיכוי שהוא יהפוך לחומרים מזיקים או אפילו לתאים סרטניים. הצטרפו לשורות מטיילי המדרכות או הרצים למרחקים ארוכים!

11. סירוב שבץ לשתות מיץ תפוזים: מפחית את הסיכון ב-28%

חוקרים פינים מצאו שגברים ששותים חצי ליטר מיץ תפוזים מדי יום יכולים להוריד לחץ דם, כולסטרול ופגיעה בכלי הדם העורקים, שכן מיץ התפוזים עשיר בנוגדי החמצון ויטמין C. בנוסף, התרד מכיל כמות גדולה של פוליק חומצה, שיכולה גם להפחית את הסיכוי לשבץ בשליש.

12. פרי קיווי: מפחית את הסכנה ב-36%

זה הפרי הקטן והשעיר הזה. נטילת 120 מיליגרם של ויטמין C או פרי קיווי מדי יום יכולה להפחית את הנזק לריאות שנגרם מזיהום אוויר בחצי.

13. ויטמין E: ירידה של 16% בסיכון

חוקרים בארצות הברית מצאו שוויטמין E המתקבל מזרעי צמחים ולא מרוב תוספי התזונה יכולים למנוע התפתחות של מחלות ריאה. מיקרוגרם אחד (מיליונית הגרם) של ויטמין E המתקבל מאגוזי מלך, אגוזי מלך או שומשום יכולים לעכב גורמים פתוגניים.

אולי גם תרצה